סריקת מסמכים

 
חשוב לכם לקטלג נכון את כל המסמכים שלכם? מעוניינים לשמור עותק דיגיטלי של כל הניירת החשובה לכם?
אתם זקוקים לשירותי סריקת מסמכים!
לייזר מכוני העתקות בע"מ מעמיד לשירותכם שירותי סריקת מסמכים ברמה הגבוהה ביותר.
להזמנת שירות חייגו למספר 073-7841641

למי מתאים שירות סריקת מסמכים?

  • לחברות המעוניינות לשמור בצורה מסודרת את כל החוזים וההסכמים שלהם עם לקוחות וספקים.
  • למשרדי עורכי דין ורואי חשבון שמחויבים לשמור את כל המסמכים של הלקוחות שלהם.
  • למשרדי עורכי דין ורואי חשבון שמחויבים לשמור את כל המסמכים של הלקוחות שלהם.
  • וכל אדם, מוסד או עמותה שחשוב להם לוודא שאף מסמך לא ילך לאיבוד.

מהי סריקת מסמכים?

סריקת מסמכים הינה למעשה העברה של נייר פיזי למחשב. כך נוצר עותק אלקטרוני של המסמך, ובצורה זו קל מאוד לקטלג את המסמכים, להעביר אותם באמצעותהדואר האלקטרוני ולוודא ששום דבר לא ילך לאיבוד. זו גם הדרך הטובה ביותר להגן על המסמכים מפני נזקי אש ומים. אחרי הסריקה, ניתן לבצע גיבוי לקבצים,ובכך להגביר את מידת הוודאות ששום דבר לא יקרה למסמכים החשובים שלכם.
 
סריקת מסמכים
 
לייזר מכוני העתקות לסריקת מסמכים
 

מדוע חשוב לבצע סריקת מסמכים?

סריקת מסמכים הינה השיטה הנהוגה בעולם הדיגיטלי לשמירה ולסידור מסמכים. הסריקה מאפשרת לחסוך מקום רב במשרד, וכאמור זו הדרך הטובה ביותר להגן על הניירת החשובה. סריקת מסמכים חשובה ביותר עבור משרדי עורכי דין ורואי חשבון, שצריכים לשמור ניירת רבה בסדר מופתי.

לייזר מכוני העתקות בע"מ מזמין אתכם ליהנות מהידע ומהמקצוענות שלו

לייזר מכוני העתקות בע"מ מספק שירותי סריקת מסמכים לכל סוגי הלקוחות. במקום תמצאו אנשי צוות מובילים ואחראים, המבצעים כל משימה בהתאם לבקשתו של הלקוח. הציוד המתקדם שלנו מאפשר ביצוע של סריקה איכותית ומהירה של כל הניירת. אנו מבצעים בקרת איכות על מנת לוודא שלא פספסנו דבר, והעותק האלקטרוני שתקבלויהיה זהה לעותק הפיזי שהפקדתם בידינו.