העסק שלכם לוקח חלק בכנס, תערוכה מקצועית או אירוע דומה שיש בו פוטנציאל לחשיפה בפני לקוחות חדשים רבים? מחפשים דרך פשוטה ואפקטיבית למשוך את תשומת הלב של מי שעובר ליד העסק שלכם? בשני סוגי המצבים הנ"ל, התשובה היא אותה תשובה: רול אפ.


מהו רולאפ ואיך להשתמש בו באופן מיטבי?

רולאפ (Roll Up) הוא שלט פרסומת נייד וזהו גם היתרון הגדול שלו - האפשרות להשתמש בו בכל מקום שבו כדאי להציב את אותה פרסומת לעסק, בפשטות ובקלות. הפורמט המקובל הוא אנכי, כשהמידות הסטנדרטיות הן גובה של 200 ס"מ ורוחב של 60 ס"מ, 85 ס"מ או 100 ס"מ. השלט ניתן לגלילה, ומכאן גם השם רולאפ, ומגיע עם סטנד שמחזיק אותו יציב ברגע שמחליטים לפתוח אותו ותיק נשיאה כדי לאחסן את הפרסומת כשרוצים לנייד אותה למקום חדש או עד לפעם הבאה שבה ייעשה בה שימוש.


העלות הנמוכה יחסית של יצירת רולאפ מאפשרת לכל בעל עסק להדפיס שלט פרסומת אטרקטיבי זה גם במיוחד לקראת אירוע ספציפי, ובזכות האפשרות לשימוש רב-פעמי גדלה הכדאיות של ההדפסה.


על מה חשוב להקפיד כשיוצרים רול אפ?

על מנת שהרול-אפ אכן ימלא את ייעודו וימשוך את תשומת הלב הרצויה חשוב מאוד להקפיד הן על תכנון מיטבי של השלט והן על הוצאה לפועל מקצועית וללא רבב. במכון העתקות לייזר תמצאו ציוד מתקדם שמבטיח איכות גבוהה במיוחד לכל רול אפ, וכן צברנו ניסיון נרחב כך שנוכל לסייע לכם ליצור את הפרסומת המושכת ביותר והמתאימה ביותר לאופי העסק כמו גם למקום שבו יוצב הרולאפ.


ההמלצה החשובה ביותר בנוגע לעיצוב הרולאפ היא לשמור על פשטות, כך שתשומת הלב של העוברים ושבים תוכל להתמקד במה שחשוב באמת. בהתאם כדאי להיצמד לשניים ולכל היותר שלושה גוונים דומיננטיים לאורך השלט ולהימנע מעודף צבעים שעלול ליצור עומס יתר ויזואלי (אלא אם כן יש לכך מטרה נכונה והם תחומים לאזור קטן יחסית ברולאפ), לקחת בחשבון שכמעט תמיד אנחנו מישירים מבט אל מה שמול העיניים שלנו ופחות מבחינים בחלק התחתון של השלט, כך ש-20-25 הסנטימטרים התחתונים של השלט צריכים לכלול בעיקר רקע ובוודאי שלא טקסט בעל משמעות חשובה, ועוד טיפ יקר ערך הוא לנסח מסרים תמציתיים, ברורים וקצרים יחסית.


עוד דגש במסגרת תכנון רול אפ הוא המוטיבים הוויזואליים בשלט הפרסומת. התמונות צריכות להיות כאלה שמבהירות לקהל היעד בן רגע מדוע הן שם, על השלט, ולהעביר את התחושות הרצויות. בנוסף כדאי להסתפק בתמונה אחת גדולה ולכל היותר עוד אחת או שתיים קטנות, ורק אם באמת יש להן תרומה להמחשת המסר המבוקש. כמו כן חשוב להקפיד על חיבור מדויק בין טקסט לתמונה, כך שתיווצר הרמוניה נעימה לעין, והתמונה תשרת את הטקסט. גם מבחינת איכותה הטכנית של התמונה אסור להתפשר - מאחר שמדובר על שלט גדול יחסית (כאמור בגובה של 2 מ'), אם התמונה תהיה באיכות טכנית ירודה התוצאה עלולה להיות מפוקסלת או מטושטשת, והפרסומת לא תשיג את מטרתה, ואף להפך, תשדר חוסר רצינות.


רול-אפים לכל מטרה

השילוב בין איכות גבוהה מאוד לבין מחיר סביר ואף נמוך, הופכים את הרול-אפים לאמצעי כדאי מאוד במסגרת שיווק העסק - וכאמור אופציה זו מתאימה גם לאירועים ספציפיים כמו כנס מקצועי או תערוכה גדולה שבה העסק מציג את מוצריו, וגם לשימוש יומיומי בחזית העסק, כדרך אפקטיבית למשוך את תשומת הלב של העוברים לידו. ניתן ליצור רול אפ אחד לשתי המטרות, שכן כאמור מדובר בשלט שקל מאוד לנייד אותו, ואפשר גם ליצור מספר רול-אפים עם חזות מותאמת ספציפית לכל מטרה.